Selamat Datang Ke BLOG ACHTUNG...Semoga beroleh manfaat.

Sabtu, 13 Ogos 2011

KOMANDO REST!!!

Baru-baru ini adik-adik di tingkatan 1 Hikmah teringin sangat untuk melihat bagaimana Komando Rest dilakukan. Mungkin mereka membayangkan seorang komando yang tengah duduk kat tepi tembok sambil minum air kotak!!!

Tak begitu adik-adik. Komando rest tu sebenarnya "sarapan" yang BESTEST!!! Tengok video di bawah :



Macamana mereka tahu istilah tu?
Sebab saya yang buka cerita, masa muda-muda dulu kat kem... hehehe

Selamat menghayati bulan kemerdekaan...

2 ulasan:

Suhail berkata...

mcm x sakit lak an .

ACHTUNG! berkata...

Tak sakit bila kepala kita dah jadi kepala batu!!! Darah dok meleleh pun jadi hiburan!!!

Alah bisa tegal biasa...

Macam tu jugak dalam hal beribadah kepada Allah. Nak bangun qiam memang liat, ngantuk... tak larat... tak cukup tido... tapi kalau dah terbiasa, takda hal punya kan... :D