Selamat Datang Ke BLOG ACHTUNG...Semoga beroleh manfaat.

Isnin, 26 Disember 2011

Ilusi Sedut!

Ilusi Pening!

Bergelombang!!!

Hasil Pancingan Geng Mancing Kita

Sekadar nak abadikan gambar-gambar best.

Datuk Siakap tu...
Pari

Talang

Siakap Putih

Kelah...

Hantu Sos & Kentang

Woooaaaa....

Kucing Liar Pelik

Garangnya spesis kucing tak dikenali ni! Ada sesiapa yang tahu?

Kanak-kanak makan otak kucing

Makan ais krim sirap lepas tu main kucing... macamtulah agaknya insiden sebenar sebab mak ayah budak ni tak prihatin. Tak pasal-pasal kucing tu jadi mangsa. Kotor tu dik oiii...



Rupa Peparu Perokok Tegar

Nak teruskan merokok?
Terpulang!
Nanti kalau Allah tanya kenapa tak jaga peparu yang Allah pinjamkan, "menjawablah"!!!

Angkut 100 bata guna basikal ( tak ikat )

Lebih kurang 100 batu bata dimuatkan.
Errr... entahlah...

Duit Boleh Senyum dan Sedih


Ada-ada je!



Beruang apa ni?

Maaflah saya kategorikannya pelik.
Saya tak pernah nampak. Muka macam kanggaru, tubuh macam beruang.
Masyaallah. Banyaknya benda yang kita tak tahu.

Teruknye Pemilik PC Ini

Bila kali terakhir anda bersihkan pc anda?
Zaman ni tak boleh kalau tak ada komputer.
Dah jadi keperluan.

Tapi dalam pada kita perlukannya, adakah kita syukuri dan hargai kewujudannya? Untuk kesinambungan hayat komputer kita dan memastikan prestasinya berada pada tahap optimum, apakah yang kita lakukan?

Adakah pc anda telah mencapai tahap seperti gambar-gambar ni?












Iiiisssyy... jangan mengarut.
DAH KENAPA?

Ni kalau anak murid saya yang namanya Syed Jaafar ( http://www.facebook.com/Jackpaw?ref=ts ) tu tengok, mesti dia hangin ni. Sebab PC dah macam ahli keluarga dia. Penyiksaan PC macam dalam gambar tentu membuatkan beliau meradang... hehehe

Spesis Katak Pelik

Masyaallah.
Ni katak apa ni?
Ada yang tahu?
Tak pelik bagi yang dah lama tahu tentang spesis ini. Tapi bagi saya, maklumat tentangnya masih belum ditemui. Sesiapa yang ada maklumat bolehlah share ya...

Siput Laut Pelik

Wallahu alam.
Ni siput ke atau spesis krustasia ke atau... entah.
Ada sesiapa tahu?
Masyaallah. Banyaknya yang manusia tak tahu lagi tentang alam yang sekian lama dihuni... Allah maha kaya.

Lintah Pelik




Semuanya adalah kebesaran Allah.
Sesiapa ada maklumat berkenaan spesis makhluk ini tolong share ya!