Selamat Datang Ke BLOG ACHTUNG...Semoga beroleh manfaat.

Rabu, 6 April 2011

Ukiran Semangka oleh Takashi Itoh

Baru-baru ini saya terkejut melihat hasil seni yang dihasilkan oleh anak didik saya, Ammar Salleh. Beliau menghasilkan ukiran pada semangka (tembikai) yang begitu indah pada pandangan saya. Ni hasil ukiran beliau.


Berikut pula hasil ukiran oleh Takashi Itoh. Ni dah memang kerja dia, dan cari makan dengan kemahiran ini. Boleh lah kita tengok koleksi kerja tangan beliau sebagai rujukan atau idea... hehehe...








2 ulasan:

Abdullah Munir berkata...

nak makan pun tak sanggup..cantik sgt

ACHTUNG! berkata...

Paling tak sanggup makan, tuan yang ukir agaknya...hehehe