Selamat Datang Ke BLOG ACHTUNG...Semoga beroleh manfaat.

Isnin, 22 November 2010

Burger Daging Ular

Burger?
Saya suka. Terutamanya burger daging. Maksud saya daging lembu lah. Sekali pandang burger berikut tiada bezanya. Namun ia sebenarnya burger yang cukup pelik bagi saya jika dilihat kaedah menghasilkannya. Mari kita ketahui!!!

Next : Cobras Harvested For Indonesian Burger Trade

A worker picks up a bunch of skinned cobras as they are prepared to be made into meat on June 24, 2010 in Yogyakarta, Indonesia. The snakes are caught and processed into burgers, which are served at local restaurants. Behold the slightly terrifying process and its ultimately delicious looking results... [Editor's Note: Warning. This gallery contains content that some viewers may find disturbing.]

Dah siap pun...
Dah pandai buat kan!
Dah nak cuba dah?
DAH KENAPA???

"Ada hikmah kenapa Allah mengharamkan dan menghalalkan sesuatu. Setiap yang halal tetap halal dan yang haram akan selamanya haram. Makanan yang haram yang masuk ke dalam tubuh akan menjadi darah daging dan tak mungkin akan dapat dikeluarkan kembali. Juzuk tubuh yang mengandungi bahan yang haram menghasilkan incividu yang sangat berpenyakit, terutamanya penyakit iman dan hati. Zuriat yang bakal terhasil juga dikhuatiri memiliki genetik kelemahan tersebut. Justeru, jagalah pemakanan kita. Perangai kita jadi pelik kerana tabiat pemakanan kita yang pelik!!!"

3 ulasan:

Asim Abdullah berkata...

pekh~ geli tuh.......uwerkh~

dya adriza berkata...

uwaaaa~ jahat!! takut la huhu x mo makan burger dah huhu takuuutttt!!!

1st time sampai sini, patutlah warning awal2 sebelum masuk sini.. uhuhu geli takut la..

Ct Kamila berkata...

astagfirullahal azim..

nak termuntah den..tp mjur den tgok part atas 2 je..part len2 den tutup mata.

haha

:)

ACHTUNG!
Image by ACHTUNG! Design