Selamat Datang Ke BLOG ACHTUNG...Semoga beroleh manfaat.

Sabtu, 15 Januari 2011

Tandas Mengarut

Macam-macam hal manusia. Allah beri daya kreativiti kepada manusia untuk menghasilkan manfaat kepada sesama manusia. Tetapi lazim yang berlaku, manusia lebih kreatif untuk berkarya, berimaginasi untuk kepuasan diri sendiri. Hasilnya, tengok tandas-tandas berikut...

"Menyahut seruan alam" sambil memandang alam yang indah! Buruk betul perangai...

Buang air sambil "bermain"!

Tak ke beku duduk kat "mangkuk ajaib" ni? Boleh keluar ke?

Buang air adalah perkara yang sangat aib bagi manusia yang beriman. Sangat berbeza bagi mereka yang tidak beriman, sehingga boleh membuang air di khalayak umum!

Ni dah bukan buang di khalayak umum dah ni...rasanya saja buat bergurau kot! Nak salur ke mana? Tapi tak mustahil kan...

Kenapa? Ada kes orang minum air tu ke? Ngarut sungguh..

Dah lah kita di tegah kencing berdiri... ini pula kencing berdiri rapat-rapat siap boleh tengok orang sebelah punya... "super mengarut"!

Aduh... confirm tak sempat!!!

DAH KENAPA???

Tiada ulasan: