Selamat Datang Ke BLOG ACHTUNG...Semoga beroleh manfaat.

Selasa, 22 Mac 2011

Bersua Cikgu Sharom

13/03/2011
Hari ini hari ulangtahun saya.
Nak celebrate tak ada modal.
Jadi isteri saya ajak pegi makan... tapi makan kat rumah pengantin!

Di majlis tersebut, saya dapat hadiah hari jadi.
Allah jumpakan saya dengan cikgu yang ajar saya matapelajaran Kemahiran Hidup Bersepadu (KHB) masa tingkatan 3 ( tahun 1993 ). Lama betul kami tak bertemu. Rindu nak cium tangan beliau terkabul akhirnya. Beliau gagah lagi walaupun tak lama lagi akan berpencen. Masih mengajar di Puteri Wangsa sebagai Penolong Kanan.

Yang paling best sekali kenangan dengan beliau ialah, hasil didikannya saya dapat anugerah pelajar terbaik KHB 1993, dan sampai sekarang, diam tak diam saya dah 9 tahun mengajar matapelajaran yang beliau ajar dulu, KHB. Apa yang beliau ajarkan, saya sampaikan pula kepada generasi kini. Moga berkat ilmu yang beliau ajarkan dan saya kongsikan.




4 ulasan:

Umi_Aliesha berkata...

Bestnya dpt jumpa cikgu kita balik...hepi belated besday yer...semoga murah rezeki n bahagia selalu....

Achol sham berkata...

...WA NMPAK SERONOK GITU...WALUPON X DPT JMPA CIKU...TPI DAPT TGK KAT FB NI PON TRHARU GITU....SLAMAT ULANG THUN N CIHAT2 SLALU....WASSALAM...
SAHABAT...

sx4 sedan berkata...

WA SERONOK JUMPA CIKGU SHAROM..MAKIN HENSEM LA CIKGU SHAROM

nusha berkata...

13 mac?

wah...

birthday saye 10 mac.

dkt dkt gituu.


btw, happy belated birthday!

ACHTUNG!
Image by ACHTUNG! Design