Selamat Datang Ke BLOG ACHTUNG...Semoga beroleh manfaat.

Selasa, 8 Februari 2011

Ibu Bapa / Penjaga Bermasalah

Jadilah ibu bapa yang baik kepada anak-anak.
Kerana apa yang kita buat untuk mereka adalah untuk kebaikan di masa depan kita juga. Buruk penjagaan kita, buruklah juga mereka terhadap kita.
Apa yang kita perbuat, jangan semata-mata seronok atau pandang ringan. Sekali perkara buruk berlaku, ia takkan dapat diperbaiki.

Boleh heh kak main campak-campak anak tu macam campak pisang!!! Jatuh kat jurang tu kang bukannya boleh "reset"!!!

Baguslah tu ajar anak hisap rokok! Ni namanya bunuh anak, nak anak cepat mati!

Iyalah... seronok tengok anak main ular yang kononnya jinak. Ingat ular tu kalau lapar ada mengira siapa? Kang anak dah dalam perut ular tu, boleh hidup balik?

Mak ayah nak seronok. Tak sedar tu anak keciknya iya tak iya je. Kang dah melambung tinggi lepastu jatuh macam gelas jatuh, baru nak menyesal. Seronok???!!

Ni dah kenapa???

Syok bergambar, anak kecik trgolek dok...!

Pasang puting susu kat botol "corona" ( arak )...

DAH KENAPA!!!!!

Tiada ulasan: