Selamat Datang Ke BLOG ACHTUNG...Semoga beroleh manfaat.

Selasa, 10 November 2020

SOFTWARE PERCUMA

Mana nak cari software percuma?

Mana website yang bagi software free?

Hmmm... Bukan senang nak cari software percuma. Bukan senang nak cari free software yang boleh terus download je. Kebanyakan website yang kononnya nak bagi software percuma, tapi mintak suruh buat macam-macam. Suruh download itu ini dan last-last HAMPAEH! Tak boleh download, atau tak boleh complete install ataupun dia bagi yang trial.

Tak macam satu website ni. Geng Indon yang buat. Tahniah la. At least ada juga satu platform yang best macam ni. Insyaallah kompem boleh install dan guna. Silap-silap dapat yang full free version! Bukan sekadar software untuk buat kerja, game-game PC yang lejen pun banyak dia sediakan. Cuma larat tak larat nak download je lah.


Ni link website dia : https://gigapurbalingga.net/

Simpan kat sini supaya tak hilang. Boleh share dengan orang yang memerlukan. Yang banyak sangat duit, toksah banyak sangat bunyik la ye... cetak rompak bagai... gi beli dan duduk diam-diam dah la. Ni untuk orang yang memerlukan je. Hehehe...

Hmmm.... da makin banyak link yang hilang sejak kebelakangan ni. Entah apa masalah dia agaknya. Anyway, try je lah mana link yang masih ada. Trylah mana yang nak di try atas risiko sendiri. 

Hehehe...

Tiada ulasan:

ACHTUNG!
Image by ACHTUNG! Design